Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів "Світоч"
ЦМК початкових класів
Регистрация Вход
Про нас











Рубрики
Педагогічний колектив [50]
Олімпіади [152]
Заходи [346]
Предметний тиждень [247]
Методична робота [29]
Оголошення [195]
Конкурси [280]
Спорт [111]
Батькам [45]
Подорожуємо [56]
Акція [45]
Пам'ять [9]
Від психолога [19]
Опитування [22]
ЗНО [52]
ДПА [7]
Оголошено конкурс [27]
Цікавинки [5]
Знай наших [38]
Патріотичне виховання [66]
літній табір [87]
Профорієнтаційна робота [92]
Початкова школа [4]
Літня школа [30]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вчителі початкових класів та вихователі груп продовженого дня

 

Алєнікова Тетяна Вікторівна
вчитель початкових класів, 
педагогічний стаж - 34 роки,
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст вищої категорії,
вчитель-методист,
переможець районного конкурсу "Вчитель року",
"Відмінник освіти України"

Беценко Алла Олександрівна, 
заступник директора з навчально-виховної роботи,
вчитель початкових класів, української мови та літератури,
педагогічний стаж - 18 років, 
кваліфікаційна категорія - спеціаліст першої категорії

 

Григоренко Аліна Вікторівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 7 років
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст

Євсюкова Інна Миколаївна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 28 років,
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст вищої категорії
старший вчитель
,

Детальніше


 

Клочкова Катерина Олександрівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 17 років,
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст ІІ категорії

Детальніше
 

Козлова Наталія Вікторівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 29 років,
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст вищої категорії
старший вчитель
,

Детальніше

 

Карташова Наталія Миколаївна,
вчитель початкових класів,
п
едагогічний стаж - 13 років 
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст 

 

 

 

Краєва Світлана Петрівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 23 роки, 
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст І категорії

Детальніше

Кулік Ірина Михайлівна,
асистент вчителя з інклюзивної освіти,
вихователь ГПД,

педагогічний стаж -  14 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст

Лісова Тетяна Сергіївна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 26 років,
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель
,
призер районного конкурсу "Вчитель року 2010"

Детальніше

Онищенко Анастасія Леонідівна
вчитель початкових класів, 
педагогічний стаж - 1 рік

кваліфікаційна категорія -
спеціаліст 

Пучкова Тетяна Іванівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 32 роки,
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст,
старший вчитель

Детальніше

Терзі Наталія Степанівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 33 роки,
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель

Детальніше

Тукшаїтова  Марина Анатоліївна
вихователь ГПД,
педагогічний стаж - 29 років
кваліфікаційна категорія -
спеціаліст ІІ категорії
Свєтлая Анжела Петрівна
вчитель початкових класів
педагогічний стаж - 26 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії

Тимкова Інна Дмитрівна
асистент вчителя з інклюзивної освіти,
педагогічний стаж - 21 рік,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст

Детальніше

Радзієвська Сніжана Сергіївна, 
вихователь ГПД,
педагогічний стаж - 7 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст
Рубель Алла Олексіївна,
асистент вчителя з інклюзивної освіти,
вихователь ГПД,

педагогічний стаж - 26 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст
Худяк Олена Вікторівна,
асистент вчителя з інклюзивної освіти,
вихователь ГПД,

педагогічний стаж - 37 років,
кваліфікаційна категорія - друга
 

 

 

 

Початкова школа - фундамент

перших сходинок успіху

Останнім часом відбувається реформування освіти в Україні, переорієнтація на виховання людини, яка не тільки володітиме певним багажем знань, умінь, навичок та способів діяльності, а й умітиме виконувати свої  обов`язки відповідно до сучасних теоретичних надбань, світових вимог і стандартів певної галузі.

На сучасному етапі вчитель повинен реалізувати особистісно-зорієнтовані технології навчання, свій професіоналізм, створювати умови для становлення й розвитку творчої особистості громадянина України, його духовного, інтелектуального, національного саморозвитку, забезпечувати всебічний розвиток фізичних, психічних, морально-етичних якостей і можливостей кожного учня в гармонії з Природою, Всесвітом і самим собою.

Школа I ступеня була і залишається фундаментом шкільної освіти. Сам вчитель початкових класів закладає перші сходинки успіху, якими особистість піднімається впродовж життя. На вчителя початкових класів покладена відповідальність за майбутнє дитини.

Вчителі I ступеня приймають дитину такою, якою вона є, і допомагають їй максимально розвинути свої здібності й таланти, інтелект, дар творчості. Проблема інтелектуального розвитку стає транснаціональною. Наша школа ставить перед собою першочергове завдання у 21 столітті  в формуванні ключових предметних  компетенцій учнів.

Тому з I ступеня ми формуємо в учнів елементарні види інформаційних компетентностей – засвоєння на початковому рівні необхідної навчальної інформації. В тому нам сприяють інноваційні технології, авторські програми, розвивальні методики, комп`ютеризація навчального процесу.

Реалізуємо  принцип особистісно-орієнтованого навчання, що значно розширює можливості учня у створенні власної нової траєкторії пізнання світу. Починаючи з 1 класів, в ігровій формі ми даємо дітям економічні знання, які формують економічну культуру. У випускному 4 класі учні вже моделюють свої фірми, одержуючи, завдяки новітнім інформаційним технологіям, результати своєї праці.  З метою розвитку логічного мислення у дітей молодшого шкільного віку введено вивчення курсу «Логіка»  О.Митник. Курс допомагає дітям успішно досягти поставлених цілей, шляхом виявлення їхніх сподівань на те, як дійти до мети.

  В школі вивчається з 1 класу курс українського народознавства, з метою виховання любові  до рідної землі, предків, культурної духовної спадщини.

    У 2009-2010 навчальному році у корпусі початкових класів школа відкрила комп`ютерний клас для молодших школярів. Тепер учні початкових  класів будуть вивчати предмети державного стандарту з використанням комп`ютерів.

    Слід  зазначити, що існує низка освітніх процесів, які допомагають здобувати міцний фундамент початкової освіти. Тому, акцентуючи увагу на розвитку творчості, легко помітити, що творчі процеси виявляються у повній силі з раннього дитинства. Одним з найважливіших питань з психології і педагогіки є питання про розвиток творчого потенціалу і роль творчої роботи у розвитку та саморозвитку дитини. Допомагає досягнути поставленої мети технологія творчості ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких задач). Елементи цієї технології вчителі початкових класів  використовують на уроках читання, «Я і Україна», на уроках розвитку мовлення, художнього мистецтва, колективно-творчої справі. Введення цієї інновації сприяє підвищенню взаєморозуміння між дорослими і  дітьми, розкриває внутрішній світ дитини. Це дозволяє глибше вивчити психологію малюка, його переживання, тривоги, або, навпаки, радощі, успіхи. Результат роботи з цією технологією - не тільки  кмітливі діти з розвиненим мисленням, уявою, фантазією і мовою, з високим рівнем цікавості до оточуючого світу і вірним поглядом до життя, а також практичні напрацювання вчителів (методичні розробки конспектів уроків, курс еколого-валеологічної спрямованості, методичні розробки годин спілкування).

    Наша школа – це берегиня добра, любові, знань, дитячого сміху, яка ласкаво відкриває двері вчителям та учням, щоб діти оволоділи знаннями і в цьому тисячолітті змогли знайти своє місце в житті, щоб шляхи землі, якими їм доведеться довго і впевнено йти, вистелялися рушниками з пісень, чарівних слів, сонячних квітів.

М.Баришева (із книги "40 рокв успіху")
 
Пошук


Афіша тижня
Жовтень Тематичний період: «Слава та велич твоя, школо «Світоч»

15-18.10

Проектна діяльність «Слава та велич твоя, школа «Світоч»» 1-11 класи.




Нове на сайті

Національна дитяча "гаряча лінія"
Національга дитяча гаряча лінія


Сайти, де нам раді