Вчителі початкових класів та вихователі груп продовженого дня
 |
Беценко Алла Олександрівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи,
вчитель початкових класів, української мови та літератури,
педагогічний стаж - 17 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст другої категорії
|
 |
Алєнікова Тетяна Вікторівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 33 роки,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії,
вчитель-методист,
переможець районного конкурсу "Вчитель року",
"Відмінник освіти України" |
 |
Євсюкова Інна Миколаївна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 27 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
старший вчитель,
Детальніше
|
 |
Ігнатенко Тетяна Петрівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 30 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії,
вчитель-методист,
"Відмінник освіти України"
Детальніше
|
 |
Клочкова Катерина Олександрівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 17 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст ІІ категорії
Детальніше
|
 |
Козлова Наталія Вікторівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 28 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії
старший вчитель,
Детальніше
|
 |
Колянківська Аліна Вікторівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 6 років
кваліфікаційна категорія - спеціаліст
|
 |
Краєва Світлана Петрівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 22 роки,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст І категорії
Детальніше
|
 |
Лісова Тетяна Сергіївна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 25 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель,
призер районного конкурсу "Вчитель року 2010"
Детальніше
|
 |
Пучкова Тетяна Іванівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 31 рік,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст,
старший вчитель
Детальніше
|
 |
Батовська Юлія Ігорівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 2 роки,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст |
 |
Терзі Наталія Степанівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 32 роки,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель
Детальніше
|
 |
Тукшаїтова Марина Анатоліївна
вчитель початкових класів, вихователь ГПД,
педагогічний стаж - 28 років
кваліфікаційна категорія - спеціаліст ІІ категорії |
 |
Шипотько Тетяна Іванівна
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 37 років
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії,
вчитель-методист,
"Відмінник освіти УССР" |
 |
Тимкова Інна Дмитрівна
асистент вчителя з інклюзивної освіти,
педагогічний стаж - 20 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст
Детальніше
|
 |
Тригуб Юлія Романівна,
вчитель початкових класів,
асистент вчителя з інклюзивної освіти,,
педагогічний стаж - 2 роки
кваліфікаційна категорія - спеціаліст |
 |
Рубель Алла Олексіївна,
вихователь ГПД,
вчитель початкових класів,
педагогічний стаж - 25 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст |
 |
Худяк Олена Вікторівна,
вихователь ГПД,
педагогічний стаж - 36 років,
кваліфікаційна категорія - друга |
 |
Савеленко Інеса Андріївна,
вихователь ГПД,
педагогічний стаж - 6 років,
кваліфікаційна категорія - спеціаліст |
 |
Шевченко Ірина Василівна
вихователь ГПД,
педагогічний стаж - 5 років
кваліфікаційна категорія - спеціаліст ІІ категорії |
 |
Карташова Наталія Миколаївна,
вихователь ГПД,
педагогічний стаж - 12 років
кваліфікаційна категорія - спеціаліст
|
 |
Онищенко Анастасія Леонідівна
вихователь ГПД,
педагогічний стаж - 0 років
кваліфікаційна категорія - спеціаліст |
Початкова школа - фундамент
перших сходинок успіху
Останнім часом відбувається реформування освіти в Україні, переорієнтація на виховання людини, яка не тільки володітиме певним багажем знань, умінь, навичок та способів діяльності, а й умітиме виконувати свої обов`язки відповідно до сучасних теоретичних надбань, світових вимог і стандартів певної галузі.
На сучасному етапі вчитель повинен реалізувати особистісно-зорієнтовані технології навчання, свій професіоналізм, створювати умови для становлення й розвитку творчої особистості громадянина України, його духовного, інтелектуального, національного саморозвитку, забезпечувати всебічний розвиток фізичних, психічних, морально-етичних якостей і можливостей кожного учня в гармонії з Природою, Всесвітом і самим собою.
Школа I ступеня була і залишається фундаментом шкільної освіти. Сам вчитель початкових класів закладає перші сходинки успіху, якими особистість піднімається впродовж життя. На вчителя початкових класів покладена відповідальність за майбутнє дитини.
Вчителі I ступеня приймають дитину такою, якою вона є, і допомагають їй максимально розвинути свої здібності й таланти, інтелект, дар творчості. Проблема інтелектуального розвитку стає транснаціональною. Наша школа ставить перед собою першочергове завдання у 21 столітті в формуванні ключових предметних компетенцій учнів.
Тому з I ступеня ми формуємо в учнів елементарні види інформаційних компетентностей – засвоєння на початковому рівні необхідної навчальної інформації. В тому нам сприяють інноваційні технології, авторські програми, розвивальні методики, комп`ютеризація навчального процесу.
Реалізуємо принцип особистісно-орієнтованого навчання, що значно розширює можливості учня у створенні власної нової траєкторії пізнання світу. Починаючи з 1 класів, в ігровій формі ми даємо дітям економічні знання, які формують економічну культуру. У випускному 4 класі учні вже моделюють свої фірми, одержуючи, завдяки новітнім інформаційним технологіям, результати своєї праці. З метою розвитку логічного мислення у дітей молодшого шкільного віку введено вивчення курсу «Логіка» О.Митник. Курс допомагає дітям успішно досягти поставлених цілей, шляхом виявлення їхніх сподівань на те, як дійти до мети.
В школі вивчається з 1 класу курс українського народознавства, з метою виховання любові до рідної землі, предків, культурної духовної спадщини.
У 2009-2010 навчальному році у корпусі початкових класів школа відкрила комп`ютерний клас для молодших школярів. Тепер учні початкових класів будуть вивчати предмети державного стандарту з використанням комп`ютерів.
Слід зазначити, що існує низка освітніх процесів, які допомагають здобувати міцний фундамент початкової освіти. Тому, акцентуючи увагу на розвитку творчості, легко помітити, що творчі процеси виявляються у повній силі з раннього дитинства. Одним з найважливіших питань з психології і педагогіки є питання про розвиток творчого потенціалу і роль творчої роботи у розвитку та саморозвитку дитини. Допомагає досягнути поставленої мети технологія творчості ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких задач). Елементи цієї технології вчителі початкових класів використовують на уроках читання, «Я і Україна», на уроках розвитку мовлення, художнього мистецтва, колективно-творчої справі. Введення цієї інновації сприяє підвищенню взаєморозуміння між дорослими і дітьми, розкриває внутрішній світ дитини. Це дозволяє глибше вивчити психологію малюка, його переживання, тривоги, або, навпаки, радощі, успіхи. Результат роботи з цією технологією - не тільки кмітливі діти з розвиненим мисленням, уявою, фантазією і мовою, з високим рівнем цікавості до оточуючого світу і вірним поглядом до життя, а також практичні напрацювання вчителів (методичні розробки конспектів уроків, курс еколого-валеологічної спрямованості, методичні розробки годин спілкування).
Наша школа – це берегиня добра, любові, знань, дитячого сміху, яка ласкаво відкриває двері вчителям та учням, щоб діти оволоділи знаннями і в цьому тисячолітті змогли знайти своє місце в житті, щоб шляхи землі, якими їм доведеться довго і впевнено йти, вистелялися рушниками з пісень, чарівних слів, сонячних квітів.
М.Баришева (із книги "40 рокв успіху")
|