Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів "Світоч"
Каталог статей
Регистрация Вход
Про нас












Рубрики
Вітання [12]
Заходи [0]
Об'ява [0]
ЗНО [0]
Навчальний процес [0]
Психолог учням [4]
Психолог батькам [10]
Психолог вчителям [5]
Вчителям про ІКТ [3]
Правила поведінки [1]
Цікавинки [8]
Конкурси [26]
Відкриті уроки [2]
Експериментальний майданчик [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Главная » Статьи » Експериментальний майданчик

В категории материалов: 3
Показано материалов: 1-3

Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
В лютому-березні 2013 року у м. Києві проводилася виставка «Сучасні заклади освіти-2013», в якій взяли участь провідні навчальні заклади різних країн, наукові установи, органи управління освітою, а також бізнес-структури, міжнародні представництва та видавництва. Програмою виставки передбачалося:
• презентація наукових установ та закладів освіти України, закордонних навчальних закладів та міжнародних освітніх центрів;
• обмін досвідом інноваційної модернізації системи освіти з урахуванням вітчизняного досвіду та вимог соціально-економічного розвитку України;
• демонстрацію електронних навчально-методичних комплексів, програм для системи освіти.

На виставку було запрошено директора ДСШ «Світоч» Іванова Є.О., яким було представлено інноваційні наробки вчителів-експериментаторів школи.
Експериментальний майданчик | Просмотров: 575 | Дата: 03.04.2013 | Комментарии (0)

Колектив  педагогів-експериментаторів школи працює над темою "Формування готовності в учнів основної та старшої школи до профільного та професійного самовизначення". Очікуваними результатами їх діяльності є:
  • узагальнення матеріалів психолого-педагогічних семінарів, консиліумів, науково-практичних конференцій у формі методичних посібників;
  • публікація  матеріалів з досвіду роботи учасників педагогічного дослідно-експериментального майданчика у періодичних педагогічних виданнях, в пресі;
  • створення авторських курсів і програм, які сприятимуть профільному та професійному самовизначенню учнів.

У грудні 2012 року вийшов у світ навчально-методичний посібник для керівників ЗНЗ, керівників методичних об'єднань, методистів РВК "Формування в системі методичної  роботи школи мотивів і цілей інноваційної професійної діяльності вчителя", автором  якої є  заступним директора з НВР Куцарєва Марина Олександрівна.
Підвищення рівня професійного розвитку педагогів - одна із провідних цілей методичної роботи, тому вище вказаний методичний посібник пропонується для творчого використання працівниками методичних служб для формування мотиваційного компонента готовності вчителів до інноваційної діяльності.



У грудні 2012 року Науково-методичною радою КЗ "ЗОАППО" було затверджено авторську програму допрофільного курсу за вибором для учнів 9 класу  "Корисні навички", автором якої є учитель біології Щербань Ірина Георгіївна.
Зміст програми передбачає поглиблене вивчення анатомії рослин, біологічних особливостей покритонасінних та голонасінних.
Курс "Корисні навички" необхідний учням для пидбання навичок з самообслуговування, адаптації до самостійного життя, вибору позитивної поведінки, формування  готовності до професійного самовизначення.

Звіт з експериментально-дослідної педагогічної діяльності (ІІІ етап, констатувальний) 
Експериментальний майданчик | Просмотров: 458 | Дата: 08.02.2013 | Комментарии (0)

У багатьох учнів шкіл не сформована потреба у своєму подальшому саморозвитку та одержані освіти після закінчення школи, немає стійкої мотивації на прикладання зусиль для отримання якісної освіти. Зазвичай вони здійснюють цей вибір під впливом випадкових факторів: «за компанію», з товаришами, за порадою дорослих, які часто неадекватно оцінюють здібності та можливості дітей. Нерідко школярі потрапляють під вплив засобів масової інформації та суспільних стереотипів, вважаючи, що мають достатньо інформації про ту чи іншу професію.
Сьогодні практично немає робіт, які б розкривали сутність і шляхи формування готовності учнів основної школи до вибору профілю навчання. Відсутність відповідних теоретико-методичних розробок щодо цієї проблеми значно збіднює діяльність вчителів основної та середньої школи.
Актуальність проблеми та її недостатня розробленість у теорії, відсутність системи забезпечення процесу профільної, допрофесійної підготовки учнів визначили вибір теми експериментальної діяльності «Формування готовності в учнів основної та старшої школи до профільного та професійного вибору».
Згідно з програмою функціонування обласного експериментального майданчика на базі ДСШ «Світоч» 2011-2012 н.р. визначено як другий (констатувальний) етап роботи.
Мета констатувального експерименту: дослідити стан сформованості готовності учнів основної та старшої школи до профільного і професійного самовизначення та умови її реалізації в діяльності школи; розробити необхідні організаційно-педагогічні умови реалізації процесу формування готовності учнів до профільного і професійного самовизначення та програми її експериментальної перевірки.
Було затверджено власні теми досліджень, мета, гіпотеза, хід досліджень, складено план експериментальної діяльності на 2011-2012 н.р., переглянуто наукові та практичні доробки вчителів з наступних тем: 
  1. Вплив стилю діяльності на професійне самовизначення учнів. (Голубєва С.А.)
  2. Педагогічний супровід розвитку математичних здібностей учнів загальноосвітнього закладу в умовах профільного навчання. (Ракша О.С.) 
  3. Психологічні та психофізіологічні характеристики учня як вимога природничо-математичного профілю. (Сізова Т.П.) 
  4. Профорієнтаційні ігри як засіб професійного самовизначення учнів. (Македонська М.П.)
  5. Метод проекту як засіб професійної самовизначеності учнів у гуманітарній сфері під час позакласної роботи. (Баша В.В.)
  6. Робота з батьками з профільного та професійного самовизначення учнів. (Семененко Л.О.) 
  7. Індивідуальний супровід допрофесійного самовизначення учнів 8-х класів, які знаходяться в соціально небезпечному положенні. (Каратанас М.І.)
  8. Розвиток спеціальних творчих здібностей учнів 8-х класів в позаурочній діяльності як передумова професійного самовизначення у природознавчому напрямку. (Щербань І.Г.)
  9. Психологічний супровід профільного самовизначення учнів в допрофільній та профільній підготовці (Вербицька Н.М.) 
Актуальність обраних тем дослідження продиктована самим часом.
Очікувані результати: розвиток інтересів, нахилів до бажаного або обраного виду, роду професійної діяльності, професії; формування вміння усвідомленого вибору навчального закладу, пошуку роботи; соціально-професійна адаптація випускників до умов і потреб ринку праці.

Звіт з експериментальної діяльності
Експериментальний майданчик | Просмотров: 626 | Дата: 08.05.2012 | Комментарии (0)

Пошук


Афіша тижня



Нове на сайті

Національна дитяча "гаряча лінія"
Національна дитяча гаряча лінія


Сайти, де нам раді