Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів "Світоч"
Каталог статей
Регистрация Вход
Про нас












Рубрики
Вітання [12]
Заходи [0]
Об'ява [0]
ЗНО [0]
Навчальний процес [0]
Психолог учням [4]
Психолог батькам [10]
Психолог вчителям [5]
Вчителям про ІКТ [3]
Правила поведінки [1]
Цікавинки [8]
Конкурси [26]
Відкриті уроки [2]
Експериментальний майданчик [3]

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Главная » Статьи » Відкриті уроки

В категории материалов: 2
Показано материалов: 1-2

Сортировать по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Тема: “Правила вживання м’якого знака”. Урок провела Куцарєва М.О.  10.03.2016

Учитель вміло поєднала інформаційні та пошукові методи. Чудовим висновком такого уроку було засвідчення того факту, що наша мова  є наймилозвучнішою, художньо-могутньою та найріднішою нашому серцю.

Відео

Відкриті уроки | Просмотров: 354 | Дата: 29.03.2016 | Комментарии (0)

Творчий професійно компетентний учитель – це індивідуальність, яка:
• Комплексно вивчає питання теорії, наукові основи предмета, питання психології, дидактики, теорії виховання;
• Вміло поєднує науково-теоретичну підготовку з навичками практичної діяльності;
• Здійснює взаємозв’язок освіти з творчими пошуками;
• Поєднує власні самостійні заняття з різноманітними колективними підвищеннями професійного рівня.
Саме з такою метою підвищення рівня професіоналізму у нашій школі щорічно проводяться декади відкритих уроків обміну передовим педагогічним досвідом. Протягом «декади квітня місяця цього навчального року проводилася декада відкритих уроків учителів кваліфікаційних категорій «Спеціаліст І категорії», «Спеціаліст ІІ категорії» та «Спеціаліст».
 Кожна дитина – це своєрідний і неповторний світ прагнень, вчинків, творчості і обдарувань. В цьому переконаний педагогічний коллектив ДСШ «Світоч». Розвивати нахили, здібності, навички творчого підходу до виконання будь-якої справи – таке завдання ставлять перед собою наші вчителі. Цілком зрозуміло, що розкрити духовний світ учня, збагатити його може лише творчий педагог, цілеспрямована особистість.

Вчитель української мови та літератури Муц Л.П. на уроці української літератури в 5 класі з теми «Письменниця Олена Пчілка, її талант і доля. Оповідання О.Пчілки «Сосонка» використовувала такі методи та прийоми: «Мозковий штурм», «Творче читання», «Обери позицію», гра «Так-ні», «Світлофор» , «Спіймай помилку». Формувала ключові життєві компетентності учнів із використанням інноваційних технологій, розвивала пам’ять, увагу, усне зв’язне мовлення, навички виразного читання, уміння самостійно опрацьовувати; виховувала любов до природи, до рідної батьківської домівки, доброту, чуйність.
Таким чином учні 5-го класу можуть самостійно розповідати біографію, давати визначення поняття, називати жанрові особливості, аналізувати та переказувати, опрацьовувати матеріал.

Каратушина Н.М. вчитель математики, на уроці в 5-А класі за темою «Розв'зування  на всі дії з десятковими дробами" перед собою ставила таку мету: відпрацювати здібності учнів швидкого рахунку, використовуючи логіку мислення; формувати навички самостійної роботи шляхом використання інтерактивних методів (робота в парах); розвивати логічне мислення шляхом розв'язування задач з визначенням вірного шляху рішення; виховувати інтерес інтерес до предмету шляхом складання цікавих завдань. Результатом роботи на уроці стало те, що діти змогли самостійно оцінити свої досягнення, отримати добрі результати та задоволення від роботи на уроці.

Вчитель трудового навчання Орел Н.М. на уроці у 8-Г класі з теми «Моделювання рукавів» розвивала вміння самостійно моделювати вироби, виховувала акуратність, естетичний смак, культуру мови. Використовувала: історичну довідку, метод зіставлення понять та виробів, міжпредметні зв’язки з малюванням, кресленням. Використані методи та форми роботи дозволяли активізувати дітей, розвивати творчі здібності, формувати навички самостійної роботи. 

Вчитель біології Турська О.М. на уроці біології у 7-А класі з теми «Загальна характеристика грибів» ставила завдання ознайомити дітей з біорізноманіттям природи, розвивати екологічну культуру, формувати теоретичні знання та практичні навички, усвідомлювати необхідність участі у вирішенні екологічних проблем. Ці завдання вчитель реалізував через методи проблемного і розвиваючого навчання, які потребують від учнів активної розумової діяльності, формують уміння реалізовувати, порівнювати , узагальнювати, бачити проблему і формулювати гіпотезу, шукати засоби їх вирішення. Використання інтерактивної дошки дозволило викласти матеріал системно, застосувати велику кількість зображень грибів, активізувати зорові сенсорні системи, виконати тест для закріплення та перевірки засвоєння матеріалу без використання часу на його запис.

На своєму уроці історії у 5-А класі з теми «Україна у 19-20 столітті» вчитель історії Зав’ялова Н.О. розвивала в учнів вміння встановлювати хронологічну послідовність історичних подій, використовувала форми групової роботи, випереджуючі завдання, інтерактивну дошку. Формувала в учнів уміння: працювати з картою, документами, готувати повідомлення, здійснюючи цим самим індивідуальний підхід, вболівати за результат особистий та своїх однокласників.
Вчитель математики Ракша О.С. на уроці в 5Б з теми «Відсотки. Поняття відсотка"  використала такі методи і прийоми: створення проблемної ситуації, усний рахунок, фронтальне опитування, бесіда, тестування, взаємоперевірка (робота в парах). Для забезпечення  наочного уявлення теоретичних і практичних відомостей на кожному етапі уроку використовувалась мультимедійна презентація. При проведенні усного рахунку вчитель використовувала наочно-ілюстроване завдання у вигляді кульок з прикладами, що відразу ж викликало в учнів інтерес до теми уроку.  Урок побудований так, щоб діти на основі раніше вивченого матеріалу самі прийшли до поняття «відсотки». Актуалізація знань проводилася у формі фронтального опитування, розв'зування прикладів і задач. При виконанні завдань учні отримують, крім математичних навичок, економічне виховання, що дуже актуально в сучасних умовах формування ринкових відносин.
На етапі рефлексії учні виконали тест, який висвічувався на екрані у двох варіантах. Завдання в тесті підібрані різнорівневі, що передбачає якісне закріплення навчального матеріалу.Перевірка правильного рішення тесту проводиться шляхом взаємоперевірки в парах. В кінці уроку підбиваються підсумки тестування, які показали, що більшість учнів засвоїли тему «Відсотки» (тільки один учень отримав 5 балів, решта учнів впоралися достатньому та високому рівні).

Вчитель російської мови та літератури Ємельянова Л.Я. на уроці у 5-Б класі з теми «Повторення про лексику» розвивала в учнівздібності засвоєння і поглиблення знань з основних позділів теми, творчі здібності, їх пізнавальні інтереси. Вмховувала естетичний смак, логічне мислення, почуття краси та виразності слова, повагу до рідної мови та мов інших країн. Формувала мовленнєву компетентність з використанням інноваційних технологій. Результатом роботи на уроці стало те, що учні можуть самостійно давати визначення поняттям, називати відмінності у використанні різних правил, називати помилки і виправляти їх, аналізувати та додавати висновки про вивчений матеріал.
 
М.М. Скаткін зазаначив: «Урок – «клітинка» пеагогічного процесу. В ньому як сонце в краплі води, відтворюються всі його сторони".
Вчителі нашої школи переконані, що змістовним і результативним є те заняття, під час якого учні працюють творчо, активно, пропонуютьсвої шляхи для розв’язання тієї чи іншої проблеми, висовують гіпотези, роблять припущення; іноді, помиляючись, але під вдалим керівництвом педагога діти досягають нових висот в оволодінні основами наук, добиваються перемог (іноді навіть над самим собою).
Саме тому кожен урок нашого вчителя – це індивідуальний підхід, творчість, інновація, пошуки і знахідки.

Відкриті уроки | Просмотров: 974 | Дата: 07.05.2012 | Комментарии (0)

Пошук


Афіша тижня



Нове на сайті

Національна дитяча "гаряча лінія"
Національна дитяча гаряча лінія


Сайти, де нам раді